Dane techniczne:
- zasilanie 12V
- sygnał RPM - 5V lub 12V
- impulsy - cewka 1-cyl. lub 2-cyl. 3-cyl. 4 cyl.
- rodzaj silnika - standart lub turbo
- dodatkowo - wtryskiwacze ze sterowaniem dodatnim lub full grup
- wybór wtryskiwaczy - 1ohm, 2ohm, 3ohm, Matrix, BRC, Keihin,OMVL,
- wybór czujnika temperatury - 22kohm, 4,7kohm, 10kohm
- wybór języka - Ceski, Deutsch, English, Polski, Russian, Turkish, Thai
- autoadaptacja - przycisk start / stop
- mapa - korekta mapy
- wizualizacja błędów - błędy zapamiętane, błędy aktualne, reset błędów
- oscyloskop - czas wtrysku gazu / benzyny, ciśnienie / podciśnienie,
- sensor rezerwy przy zbiorniku - 0÷90, 90÷0 ohm
- wskazanie rezerwy - 4 diodowe do wielozaworu z wyjściem rurek miedzianych na prawą stronę (torus lub cylinder)
- przełączanie na benzyne - przy minimalnych obrotach(np.przerwa w pracy układu zapłonowego)
- przełączanie na benzyne - przy spadku ciśnienia gazu (np. brak gazu w zbiorniku)
- przełączanie na benzyne - przy spadku temperatury poniżej określonego poziomu(np. wyciek płynu chłodzącego)
- przełączanie na gaz - przy określonych obrotach silnika (zalecane 800 obr/min)
- przełączanie na gaz - po osiągnięciu tamperatury reduktora (regulacja 20÷90°C)
- czas przełączania - regulowany maksymalnie do 60 sekund
- wybór pracy - dowolnie dla każdego cylindra na gazie lub benzynie (np. trzy na gazie i jeden na benzynie)
- przełączanie na gaz - możliwe ustawienie sekwencyjne dla każdego cylindra max. 2550ms
- czytelny panel diagnostyczny- wskazania czasu wtrysku osobno dla benzyny i gazu
- diagnostyka - poprzez interfejs z wejściem na RS232 lub USB
- program ESGI - zakładka PLIKI na stronie głównej megapolu
Kolory podłączenia przełącznika ESGI nowego typu:
Kolor kabli wychodzące z wiązki:
szary - szaro czarny,
biały - biało czerwony,
zielony - biało zielony,
niebieski - zielono czarny,
czarny - czarny,
W zestawie:
1. Przełącznik / centralka - 1 sztuka