(ID:5422)
WTRYSKI PRINS - Prins 4 cylindry -
1.Wtrysk Prins 4 cylindry/elektronika


WTRYSKI PRINS - Prins 4 cylindry -  - 1.Wtrysk Prins 4 cylindry/elektronika
W oczekiwaniu na dostawe

Cena detaliczna: 1580 Zloty
Cena: 1580 zloty
BRUTTO
Cena: 368.05 euro
WAGA (1szt):
3 kG

 

Wtrysk Prins VSI Vapour Sequential Injection na 4 cylindry

Homologacja sterownika:
LPG (E4)67R-010098
         (E4)10R-020507
CNG(E4)110R-000083

Producent:
PRINS AUTOGASSYSTEMEN B.V.
EINDHOVEN - THE NETHERLANDS

 
Przeznaczenie / zalecenia:
Samochodowe instalacje gazowe. Sekwencyjny wtrysk gazu fazy lotnej lpg.
System wtrysku gazu holenderskiej firmy PRINS to wyjątkowe urządzenie IV generacji zaprojektowane dla zaspokojenia wymogów najbardziej zaawansowanych systemów wtryskowych. Podczas rozwoju tego systemu producent systemu wyszedł z założenia, że producent pojazdu najlepiej wie jak należy zarządzać zasilaniem pojazdu w paliwo. Dlatego też, zrezygnowano z dawkowania LPG na podstawie odczytu wskazań czujników pojazdu. Najprostszym a jednocześnie najbardziej skutecznym rozwiązaniem okazało się wykorzystanie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi. Sygnały te są wynikiem reakcji kontrolera wtrysku benzyny na aktualne zapotrzebowanie energetyczne silnika. Gaz płynny doprowadzony jest do reduktora  za pośrednictwem zintegrowanego z nim elektrozaworu gazowego . Po zredukowaniu ciśnienia gazu i przejściu w fazę lotną gaz trafia do modułu filtrującego . Moduł filtrujący odpowiedzialny jest za dokładne oczyszczenie gazu z cząstek stałych. Wstępne oczyszczanie gazu odbyło się w elektrozaworze. Dodatkowo moduł ten wyposażony jest w czujnik ciśnienia gazu i czujnik temperatury gazu. Po wyjściu z modułu sterującego pod stałym nadciśnieniem 2 barów gaz dostaje się do listwy z osadzonymi wtryskiwaczami japońskiej firmy KEIHIN. Z wtryskiwaczy kontrolowanych przez sterownik przetworzone w oparciu o ciśnienie i temperaturę gazu sygnały sterujące wtryskiwaczami benzynowymi) gaz doprowadzany jest w bezpośrednie pobliże zaworów dolotowych. Na uwagę zasługuje fakt, że dawka gazu dla każdego cylindra determinowana jest przez kontroler wtrysku benzyny. Dlatego też nie ma potrzeby stosowania emulatorów systemu OBD, a parametry pracy silnika są bardzo zbliżone do zasilania benzynowego w całym zakresie obrotowym.
Reduktor:
Jednostopniowy, Duża pojemność (14g/s), Stabilna praca przy różnych obciążeniach, Regulacja ciśnienia
Zintegrowany z sensorem temperatury płynu chłodniczego, Zgodny z homologacją R67-01, W komplecie z elektrozaworem, Niewielkie wymiary dla łatwego montażu
Homologowany do silników o mocy do 400KM· Kompaktowa budowa z jednym lub dwoma wyjściami, Wymienny element filtrujący zatrzymujący cząstki o wymiarach powyżej 10 mikronów, Zintegrowany z sensorem temperatury i ciśnienia gazu

WTRYSKIWACZE
· Zaprojektowany we współpracy z Prins przez Keihin Corp. (Japonia) - jednego z wiodących producentów wtryskiwaczy benzynowych
· Doskonały współczynnik LFR (linear flow rate) zapewniający liniową charakterystykę pracy w pełnym zakresie przepływów
· Liniowa charakterystyka już po upływie 2,5 ms
· Trzy podstawowe typy pozwalające na zastosowanie zarówno w małych jak i dużych silnikach
· Wysoka jakość wykonania zapewniająca bezawaryjną pracę do około  290 milionów cykli / 240 tys.km - wtryskiwacze zgodne z homologacją LPG R67-01 i CNG R110,
- niska rezystancja 1,25 Ω,
- dostępne listwy do 2, 3, 4, 5 cyl.,
- sześć typów pozwalających na zastosowanie zarówno w małych jak i dużych silnikach od 9 kW - 45 kW na cylinder (np. 3 cyl. - 27 kW do 10 cyl. - 450 kW,
* Keihin wtryskiwacz (32cc) - zielony,
* Keihin wtryskiwacz (42cc) - biały (9 - 15 kW/cyl.),
* Keihin wtryskiwacz (52cc) - niebieski (13 - 20 kW/cyl.),
* Keihin wtryskiwacz (63cc) - pomarańczowy (18 - 27 kW/cyl.),
* Keihin wtryskiwacz (73cc) - żółty (25 - 35 kW/cyl.),
* Keihin wtryskiwacz (100cc) - brązowy (31 - 45 kW/cyl.).
STEROWNIK
· Zdolny do obsługi 8 wtryskiwaczy
· System sterowania wtryskiwaczami identyczny jak w systemach benzynowych
· Ciągłe monitorowanie pracy wtryskiwaczy:
· Oprogramowanie diagnostyczne pracujące pod Windows 95 / 98 / 2000 / XP / Vista
· Kontroler CAN
· Kompletny z okablowaniem - poszczególne przewody są kolorowane i opisane co ułatwia montaż
  Sterownik automatycznie przełącza zasilanie na benzynowe w wypadku wyczerpania gazu i awarii systemu·
  Na co możemy liczyć używając systemu PRINS VSI:
- nie ma odczuwalnej różnicy pomiędzy zasilaniem gazowym i benzynowym,
- samochód nie wymaga szczególnej opieki poza okresową wymianą filtra gazowego,
- nie ma ryzyka cofnięcia się płomienia w układzie dolotowym,
- strata mocy rzędu ok. 2% przy zasilaniu gazowym jest praktycznie nieodczuwalna dla użytkownika,
- przyspieszenie pojazdu funkcjonującego na gazie jest zbliżone do zasilania benzynowego,
- system informuje użytkownika o wyczerpaniu gazu i przełączy na zasilanie benzynowe.
Montaż tego systemu możliwy jest dla aut o pojemnościach od 700 cm3 do 6.0 litrów. Producent - Prins gwarantuje poprawne działanie systemu w autach do 10 cylindrów (choć montuje się też z powodzeniem ten sekwencyjny wtrysk w autach 12 cylindrowych). Instalacja ta znalazła powszechne zastosowanie w autach z którymi warsztaty do tej pory nie zawsze umiały sobie poradzić. Obecnie, jeśli tylko warsztat został dostatecznie przeszkolony i posiada niezbędną praktykę (która w branży autogazu jest nie do przecenienia), auta takie jak: Hammer, Volvo wersja turbo, Dodge Ram, Jaguar, Porsche Cayenne nie stanowią większego problemu. Sekwencyjny wtrysk gazu Prins VSI znalazł także uznanie wśród producentów aut takich jak np.: Toyota, Jeep, Chrysler, Dodge i ostatnio Cadillac. Możliwy jest montaż Prinsa w fabrycznie nowych autach nawet Euro 5, bez ryzyka utraty gwarancji producenta auta.

Dane techniczne sterownika:
- wysokość - 39 mm
- długość - 185 mm
- szerokość - 165 mm
- rpm(40)<=30V
- napięcie zasilania - (6-14 Volt)
- temperatura pracy - (-30 ÷ 70°C)
Dane reduktora Prins / Poliauto:
- jednostopniowy
- regulacja ciśnienia 1.7 do 2.6 bar
- max moc reduktora z wejściem na  rurę 6mm - do 135kW (reduktory o mocy powyżej 135kW posiadają wejście na rurę 8mm)
- dostępna również wersja - turbo
- średnica - 125 mm
- szerokość - 90 mm
- zasilanie rurą miedzianą - 6 mm
- króciec podciśnienia - 6 mm
- kolanka wodne - 16 mm

- wyjście gazu fazy lotnej- 16mm
- czujnik temperatury reduktora - 2.7 kOhm
- regulacja ciśnienia - imbus 6 mm

- duża pojemność (14g/s),
- stabilna praca przy różnych obciążeniach,
- zintegrowany z sensorem temperatury płynu chłodniczego,
- membrany, uszczelki, o-ringi testowane w różnych warunkach w temp. od -30º C do +120º C,
Jednostopniowy, Duża pojemność (14g/s), Stabilna praca przy różnych obciążeniach,
Zintegrowany z sensorem temperatury płynu chłodniczego, Zgodny z homologacją R67-01, W komplecie z elektrozaworem, Niewielkie wymiary dla łatwego montażu
Homologowany do silników o mocy do 400KM
Filtr:  średnica - 60 mm, - wysokość z króćcami i mapsensorem - 90 mm, - wykonany z tworzywa,
- kompaktowa budowa z jednym lub dwoma wyjściami,
- wymienny element filtrujący zatrzymujący cząstki o wymiarach powyżej 10 mikronów (wymiana po przejechaniu 25 tys.),
- zintegrowany z sensorem temperatury i ciśnienia gazu.
Emulator wtrysków / Injection Module / 24 pinowy:
- szerokość - 63 mm, długość - 95 mm,  wysokość - 35 mm
wystepują 3 typy emulatora:
- emulator z okablowaniem czarno-czerwonym (4 cyl. - nr katalogowy: 091/0145 i 6 cyl. - 091/0155) - najstarszy typ
- emulator z okablowaniem kolorowym zintegrowany z okablowaniem instalacji PRINS VSI - (już nie produkowany)
- emulator na wtyczkę (4 cyl. - 091/71004 i 6 cyl. - 091/71006) - obecnie stosowany.
Przełącznik push - push z pełnym wskazaniem gazu i sygnalizatorem akustycznym:
- wymiary - 26 mm x 26 mm x 8 mm
- kable przełącznika - 7 sztuk / czerwony, czarny, brązowy, niebieski, pomarańczowy, żółto - zielony, żółty
- stosowany wskaznik poziomu gazu: 0 - 90 ohm, AEB 1090


W zestawie:
1. Sterownik Prins  ECM VSI (E4)67R010098 4 cylindry - 1 sztuka
2. Okablowanie / wiązka emulatora - 1 komplet
5. Czujnik ciśnienia / mapsensor Bosch 0281002576 - 1 sztuka
6. Przełącznik diodowy / panel sterowania z pełnym wskazaniem gazu - 1 sztuka
8. Emulator wtrysków / Injection Module 4 Cylinder  - 1 sztuka
9. Drobne akcesoria montażowe - 1 komplet
Programy / Schematy / Instrukcje - do pobrania w zakładce PLIKI na stronie głównej Megapolu


 
Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym


Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.

Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę.

 


Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl


Konto do wplat / złoty polski: 
ING BANK SLASKI - 10 1050 1461 1000 0090 7275 1283

Konto do wpłat / Euro:
Euro account:
ING BANK SLASKI
BIC/SWIFT:  INGBPLPW  
IBAN  -  PL 21 1050 1461 1000 0090 7275 0988

 

Posiadamy uprawnienia do montażu i kontroli samochodowych instalacji gazowych nadane nam przez Ministerstwo Infrastruktury.
Wydajemy Wyciągi ze Świadectwa Homologacji dla warsztatów montujących instalacje gazowe.
Sprzedajemy części oryginalne z homologacją dla Stacji Kontroli Pojazdów.
Jeśli są to tańsze zamienniki to wyrażnie o tym informujemy w opisie towaru!
Nie komplikujemy sprzedazy! - każdy klient ma prawo grymasić, to są jego pieniadze.
Zakupy w sklepie internetowym nie wymagają logowania się i są bardzo proste.
Wystarczy wpisać żadana ilość towaru, kliknac na koszyk i wypełnić pole z adresem do wysyłki.
Adres email nie jest konieczny, a jesli jest podany to wysylamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Wszystkie zakupione u nas towary do łącznej wagi 30 kilogramów pakujemy w jedną paczke (nie dotyczy zbiorników, które sa osobnymi paczkami)
Wszystkie towary solidnie pakujemy.
 
Przesyłka może ważyć maksymalnie 30kg. W przypadku przekroczenia tej wagi koszt transportu ulega zmianie i obowiązuje zgodnie z cennikiem kuriera.
Wybor kosztów wysylki jest widoczny podczas skladania zamówienia po przejściu do formularza wysylki.
Wszystkie dane do przelewu i numer konta sa widoczne przy każdym opisie towaru jak również wysylane automatycznym e-mailem bezpośrednio po złozeniu zamowienia

Z uwagi na pracę sklepu w trybie ciągłym, pomiędzy dostawami towarów moga wystąpic chwilowe braki jakiegoś towaru na magazynie. W takim przypadku klient zostanie powiadomiony o najbliższym mozliwym tarminie realizacji jego zamowienia lub braku możliwosci jego realizacji. Klient ma prawo odstapić od realizacji zamowienia w każdej chwili do momentu wysylki towaru. W tym celu wystarczy wysłac email lub zadzwonic pod nr 41 2514419 lub 41 2528040 i odwolac realizacje zamowienia.


Szczegołowa informacja jak zamawiać kliknij :
http://www.drypa.pl/menu177_JAK_ZAMAWIAC.html
Opinie o nas: 
http://www.drypa.pl/index.php?p=pokaz_opinie&sName=OPINIE%20O%20FIRMIE
Pomoc przy rejestracji kliknij:
http://www.drypa.pl/menu93_JAK_SIE_ZAREJESTROWAC.
Wysylka i zwroty:
http://www.drypa.pl/menu17_WYSYLKA_I_ZWROTY.html

Warunki gwarancji:
określają aktualnie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego
Regulamin sklepu:
 
http://www.drypa.pl/menu15_REGULAMIN.html
Lista warsztatow uprawnionych do montażu lpg / cng i serwisu instalacji gazowych - zakladka "Warsztaty"
http://www.drypa.pl/index.php?p=wykaz_warsztaty&sName=WARSZTATY
Programy / schematy montażowe - zakładka "Pliki"
http://www.pliki.drypa.pl/index.php?1=1&sName=PLIKI

Uwaga!!!!
NIE! dobieramy części do konkretnych modeli pojazdów, tym zajmuje się mechanik który to będzie montował. Tylko ten mechanik wie jakie rodzaje instalacji  może i umie zamontowac.



WTRYSKI PRINS - Prins 4 cylindry -  - 1.Wtrysk Prins 4 cylindry/elektronika