?>
|
Reduktor Prins do 180 KM / 6mm. Verdamper VSI + Afsluiter 6mmVersie K
Homologacja:
(E4)67R - 010054
(E4)10R020507,
(E4)1847739
Classe 1
Producent:
Prins
Zastosowanie / zalecenia:
Samochodowe instalacje gazowe.
Instalacje wtrysku sekwencyjnego.
Reduktor PRINS VSI przeznaczony do silników o mocy max 180 KM. Pomiar mocy reduktora przeprowadzony został na stanowisku doswiadczalnym producenta i nie oznacza możliwosci osiągnięcia takiego wyniku w każdym montowanym pojeżdzie poza stanowiskiem doświadczalnym producenta Prins. Reduktor sekwencyjny VSI PRINS typ "K" ze zintegrowanym elektrozaworem gazowym i wlotem gazu o średnicy 6 mm. Wykonany z aluminium anodowanego na czarno. Niewielkie wymiary reduktora 125 mm X 95 mm znacząco ułatwiają jego montaż. Jednostopniowy reduktor VSI cechuje się bardzo stabilną pracą przy różnych obciążeniach silnika dzięki zastosowanej zawansowanej technologii d. Uszczelki i membrany przystosowane są do pracy w zakresie temperatur od -30ºC do +120º C. Reduktor PRINS VSI jest regulowany ciśnieniem od 1,7 do 2,6 bar. Holenderska firma Prins Autogassystemen BV specjalizuje się w produkcji nowoczesnych samochodowych instalacji gazowych – zarówno LPG, jak i CNG. Ponad dwadzieścia pięć lat doświadczenia w przemyśle motoryzacyjnym sprawia, że wysokojakościowe komponenty i zestawy układów sekwencyjnego zasilania gazem firmy Prins, opracowane we współpracy z japońską korporacją Keihin, cieszą się zaufaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i koncernów samochodowych, między innymi Proton, Honda i Volvo. Sterowane przez kontroler wtrysku benzynowego wtryskiwacze o charakterystyce porównywalnej z wtryskiwaczami benzynowymi dostarczają do wszystkich cylindrów ilość paliwa odpowiednią dla istniejącego zapotrzebowania na energię, co umożliwia zachowanie dobrych właściwości pojazdu przy minimalnej utracie mocy. W ofercie przedsiębiorstwa znajduje się również nowatorski system dodatkowego zasilania gazem silników wysokoprężnych, zapewniający optymalne proporcje obu paliw w oparciu o szereg parametrów działania. Jakość i bezpieczeństwo instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu marki Prins potwierdza szereg międzynarodowych certyfikatów i homologacji, natomiast główne elementy układów wykonywane są z dbałością o utrzymanie najwyższych standardów, dzięki czemu dorównują trwałością częściom wyposażenia oryginalnego.
System sekwencyjnego wtrysku gazu holenderskiej firmy PRINS VSI to wyjątkowe urządzenie IV generacji zaprojektowane dla zaspokojenia wymogów najbardziej zaawansowanych systemów wtryskowych. Jest to bez wątpienia najnowocześniejszy na rynku autogazu system, który jest podległy w 100% zasilaniu benzynowemu (system Master Slave).
Podczas rozwoju tego systemu producent - firma Prins Autogassystemen BV wyszedł z założenia, że producent pojazdu wie najlepiej jak należy zarządzać zasilaniem pojazdu w paliwo. Holendrzy doszli do wniosku, że najlepsze rozwiązania to proste rozwiązania. Dlatego też, zrezygnowano z dawkowania LPG na podstawie odczytu wskazań czujników pojazdu. I tak najprostszym, a jednocześnie najbardziej skutecznym rozwiązaniem okazało się wykorzystanie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi. Sygnały te są wynikiem reakcji kontrolera wtrysku benzyny na aktualne zapotrzebowanie energetyczne silnika.
Gaz płynny doprowadzony jest do reduktora za pośrednictwem zintegrowanego z nim elektrozaworu gazowego. Po zredukowaniu ciśnienia gazu i przejściu w fazę lotną gaz trafia do modułu filtrującego. Moduł filtrujący odpowiedzialny jest za dokładne oczyszczenie gazu z cząstek stałych. Wstępne oczyszczanie gazu odbywa się w elektrozaworze. Dodatkowo moduł ten wyposażony jest w czujnik ciśnienia gazu i czujnik temperatury gazu. Po wyjściu z modułu sterującego pod stałym nadciśnieniem 2 barów gaz dostaje się do listwy z osadzonymi wtryskiwaczami japońskiej firmy KEIHIN. Z wtryskiwaczy kontrolowanych przez sterownik, gaz doprowadzany jest w bezpośrednie pobliże zaworów dolotowych. Na uwagę zasługuje fakt, że dawka gazu dla każdego cylindra determinowana jest przez kontroler wtrysku benzynowego.
W instalacji PRINS VSI jedynym parametrem sterującym wtryskiwaczami gazowymi jest czas otwarcia wtryskiwaczy benzynowych. Dzięki temu w systemie sekwencyjnego wtrysku gazu PRINS VSI nie ma potrzeby stosowania emulatorów systemu OBD, a parametry pracy silnika są bardzo zbliżone do zasilania benzynowego w całym zakresie obrotowym. Konwersja zasilania polega jedynie na zmianie rodzaju paliwa bez konieczności budowania dodatkowego programu - mapy. Unikalne oprogramowanie, oraz japońskie wtryskiwacze KEIHIN, które jako jedyne na rynku posiadają charakterystykę identyczną z benzynowymi, zdecydowanie wyróżniają sekwencyjny wtrysk gazu PRINS VSI od konkurencyjnych
Regulacja ciśnienia poprzez wkręcanie i wykręcanie króćca podciśnienia.
Dane techniczne:
- zasilanie gazem - rura miedziana 6mm
- króciec pocisnienia - 6mm
- wyjście / wejście obrotowego kolanka układu chłodzenia - 16mm- długość korpusu - 125mm
- szerokość korpusu - 125mm
- wysokość korpusu - 95mm
- gwint docisku rury miedzianej zasilajacej gazem - 10mm x 1mm
- średnica zewnętrzna króćca wylotu gazu w fazie lotnej - 16mm
- średnica wewnętrzna króćca wylotu gazu w fazie lotnej - 11,5mm
- czujnik temperatury - 2.5kohm/20°C / malejąca
- moc - max 135KW
W zestawie:
1. Reduktor Prins z elektrozaworem - 1sztuka
Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym
Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.
Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę.
Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl