(ID:6022)
WTRYSKI AGIS - Agis P12/P13 -
Wtrysk Agis P12/6 cylindrów-elektronika


WTRYSKI AGIS - Agis P12/P13 -  - Wtrysk Agis P12/6 cylindrów-elektronika
W oczekiwaniu na dostawe

Cena detaliczna: 580 Zloty
NIZSZE CENY juz od 2 sztuk

Przy 5 sztukach, cena 1 sztuki wynosi 560 PLN brutto

Przy 3 sztukach, cena 1 sztuki wynosi 570 PLN brutto

Cena: 580 zloty
BRUTTO
Cena: 135.11 euro
WAGA (1szt):
2.2 kG

Wtrysk Agis P12/ 6 cylindrów - elektronika komplet / bez reduktora i listwy wtryskowej

Homologacja:
(E8)67R04020
(E8)110R005323- sterownik / komputer
E867R14287 - mapsensor


Producent:

Acon
Polska

Przeznaczenie / zalecenia:
Sekwencyjny wtrysk gazu P12
* dodatkowe funkcje konsolki: sygnalizacja każdego przejścia na benzynę, możliwość ukrycia każdego przejścia na benzynę
* dotrysk benzyny działający jako emulator czujnika ciśnienia benzyny
* możliwość wyboru typu konsolki
* automatyczna kalibracja czujnika wskazania
Obecnie oferowane sterowniki Agis P12/P13i są bezpośrednimi następcami oferowanych do niedawna Agisów: OBD/CAN różniąc się jednak diametralnie od swych poprzedników. Sterowniki zbudowano na zupełnie nowych platformach sprzętowych, z szybkimi i wydajnymi procesorami, co zapewnia bezproblemową współpracę z systemami benzynowymi w czasie rzeczywistym. Flagowy AGIS P12/P13 jest sterownikiem sekwencyjnego wtrysku LPG w fazie gazowej (IV generacja), który komunikuje się poprzez magistralę CAN z systemem diagnostyki pokładowej pojazdu OBD (On Board Diagnostic). Dzięki temu sterownik ma możliwość diagnozowania sterownika układu benzynowego z wykorzystaniem oprogramowania gazowego układu zasilania oraz automatyczną adaptację korekt OBD, podczas jazdy na gazie, do fabrycznych fabrycznych nastaw korekt OBD benzyny.
Instalacja gazowa z tym sterownikiem zawsze idealnie współpracuje z benzynowym układem zasilania, ponieważ korekty systemu OBD są monitorowane na bieżąco i w takim samym trybie zmieniane. Dzięki temu silnik zawsze pracuje na odpowiednich nastawach, a tym samym w zakresie, określonych w homologacji, wymagań emisyjnych.
Zastosowanie szybkiego procesora pozwoliło na rozbudowanie liczby obsługiwanych protokołów OBD o ich wersje analogowe ISO/KWP. Obecnie sterownik ma możliwość komunikacji przez magistralę CAN (11 i 29 bit) oraz protokoły ISO 15765-4, ISO 91141-2 i ISO 14230 (KWP 2000), umożliwiając mapowanie bezpośrednio z nastaw systemu OBD pojazdu. Dzięki temu sterownik gazowego układu zasilania pracuje prawidłowo w każdych warunkach obciążenia i prędkości obrotowej silnika.
Korekty OBD (krótko- i długoterminowa) są wykorzystywane przez algorytm sterownika do wyznaczenia mapy korekt od czasu wtrysku i prędkości obrotowej silnika. Sterownik Agis P13 po wstępnej kalibracji bez obciążenia nie wymaga już w czasie jazdy mapowania na benzynie, co jest unikalnym na rynku rozwiązaniem. Kalibracja z wykorzystaniem korekt systemu OBD jest stosunkowo prosta, lecz sterownik oferuje jeszcze prostsze rozwiązanie. Zdefiniowanie na początku kalibracji typu układu wtryskowego benzyny i wtryskiwaczy benzynowych powoduje, że system proponuje wstępną mapę układu gazowego, którą można zaakceptować lub nie. W większości, najbardziej popularnych samochodów opcja ta jest zupełnie wystarczająca dla poprawnego działania systemu zasilania gazowego. W AGISie P13 zmieniono algorytm rozgrzewania wtryskiwaczy. Dzięki temu, pierwsze przełączenie na zasilanie gazem, nawet w bardzo niskich temperaturach otoczenia jest praktycznie niezauważalne. Oprócz przygotowania wtryskiwaczy do pracy, algorytm sterownika zapewnia usunięcie zimnego gazu z przewodów układu niskiego ciśnienia i napełnienie ich gazem z rozgrzanego reduktora-parownika. Ryzyko wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości w krytycznym momencie, jakim jest pierwsze przełączenie, jest bardzo niewielkie. AGIS P13 ma również ulepszone procedury diagnostyczne. System wykrywa rozwarcie w obwodach wtryskiwaczy gazowych oraz przekroczenie dopuszczalnej wartości prądu (uszkodzenie cewki) we wtryskiwaczach gazowych.


Dane techniczne:
Sekwencyjny wtrysk  Agis OBD Can -opis
Ustawienia:
regulowane przełącznie na zadanych parametrach - obroty atomatycznego przejscia na lpg, temperatura automatycznego przejścia na lpg, opóżnienie przejścia na lpg (na wzrost temperatury), regulowane ciśnienie przełączania na benzynę, opóżnienie załączania poszczególnych cylindrów.
Sygnał RPM:
Żródło sygnału prędkości obrotowej - od 1 cewki do 8 cewek na cylinder 
Maksymalne obroty na lpg - makymalnie 8000, powrót 7000/obrotów na minutę
Poprawki do ciśnienia - referencja, nachylenie, opóżnienie czytania ciśnienia, kontrola przekroczenia prądu wtryskiwaczy lpg, sygnał buzzera ciągły.
Zabezpieczenie sterownika lpg - maksymalna tempertura 100 °C
Wtryskiwacze - wybór według typu, regulowany czas i temperatura włączania i wyłączania rozgrzewania wtryskiwaczy,
minimalny przenoszony czas wtrysku benzynowego w milisekundach
Konfiguracja wtryskiwaczy - sekwencja, półsekwencjia, niesekwencja, wykryj, inne
Odczyty:
Czasy wtrysków - benzyny, gazu,
Wskazania - obrotów, ciśnienia, napięcia zasilania, temperatury wewnętrznej sterownika, temperatury reduktora, temperatury gazu, mieszanka uboga, mieszanka bogata, możliwa autokalibracja na 1 cylindrze
Czujnik poziomu gazu - wskazania poziomu gazu, wybór czujnika, dopasowanie wskazań do średnicy zbiornika
Sonda - wybór typu sondy 1, sonda 2
Mapowanie - start, stop, pauza, wczytaj mapę, kasuj mapę benzyny, kasuj mapę gazu, oblicz korekty, rejestruj w aplikacji, popraw mapę ręcznie na wykresie, popraw mapę ręcznie w okienkach  procentowo.
OBD:
Ustawienia - włączone, wyłączone
Odczyty OBD - wersja OBD, podciśnienie
Nastawy OBD - nastawy krótkoterminowe STFT bank 1, bank 2,  nastawy długoterminowe LTFT bank 1, bank 2
Wskazania kodów błędów
Dane sterownika:
Wersja sterownika - wersja, ilość wtryskiwaczy, numer seryjny, data produkcji
Statystyki - czas pracy na benzynie, czas pracy na gazie, ilość modyfikacji ustawień sterownika, indentyfikator sterownika, indentyfikator komputera PC.
Oscyloskop - RPM, czas benzyny, czas gazu, ciśnienia, podcisnienie, temperatura gazu, temperatura reduktora, sonda 1, sonda 2
Podsumowanie:
1) Możliwość podłączenia do magistrali CAN (w samochodach produkowanych po 2003r.)
2) Pojedynczy emulator, z możliwością testowania wtryskiwaczy LPG
3) Emulator sondy Lambda
4) Szybki procesor sygnałowy 120MHz.
5) Automatyczne wykrywanie rodzaju wtrysku benzyny oraz dowolna jego konfiguracja
6) Możliwość stosowania czujników temperatury o różnych rezystancjach.
7) Możliwość podłączenia i czytania dwóch sond lambda
8) Funkcja maksymalnych obrotów na LPG
9) Funkcja minimalnych obrotów na LPG
10) Możliwość ustawienia wyjścia z cut off przez benzynę
11) Ustawialny próg CUT OFF ( ignorowanie czasów wtrysków poniżej założonego poziomu – silniki ROVER, MAZDA , itp.)
12) Powiększona skala możliwości wprowadzania korekt na mapie poprawek do +/- 50%
13) Tablice poprawek oddzielnie dla dwóch części silników V
14) Dwie skale mapy poprawek dla zakresu pracy wtryskiwaczy benzynowych do 10/20ms
15) Czytnik systemu OBD pracujący na magistrali CAN, z możliwością podejrzenia podstawowych danych diagnostycznych, nastaw oraz wyczytania i kasowania błędów OBD, automatyczne korekty OBD ustawialne oddzielnie dla każdego Banku ( BANK1i BNK 2), ustawialny punkt neutralny korekt OBD oddzielenie dla każdego banku danych
16) Zaawansowana cyfrowa filtracja wszystkich sygnałów wejściowych.
17) Możliwość zbierania danych do mapowania w czasie jazdy bez konieczności jazdy z PC.
18) Automatyczne wykrywanie typu sterowania wtryskiwaczami benzynowymi (sekwencja/ pół sekwencja / nie sekwencja)
19) Trzy rodzaje kalibracji sterownika w tym autokalibracja
20) Nowe algorytmy kalibracji (oddzielna kalibracja każdego cylindra)
21) Nowe algorytmy rozgrzewania wtryskiwaczy LPG- ciągłe i jednokrotne, ustawialne w dowolnej konfiguracji
22) Nowe algorytmy zapobiegające gaśnięciu silnika przy wyjściu CUT-OFF"a dla samochodów z doładowaniem.
23)Nowe algorytmy pozwalające na obsługę pojazdów, w których występuje zjawisko wtrysku ciągłego benzyny przy wysokich obrotach.
24)Intuicyjny interfejs graficzny jednoznacznie pokazujący stan każdego emulatora i wtryskiwaczy LPG dla różnych rodzajów sterowania.
25) Narzędzia umożliwiające testowanie w czasie pracy każdego emulatora oraz wtryskiwacza LPG oddzielnie dla każdego cylindra.
26) Minimalne i maksymalne obroty na LPG
27) Kontrola przekroczenia prądu wtryskiwaczy LPG
28) Obsługa wtryskiwaczy LPG o rezystancji 1 Ohm
29) Automatyczna konfiguracja sterowania wtryskiwaczami LPG od wtryskiwaczy benzynowych, dowolne modyfikowanie tego sterowania w zależności od potrzeb
30) Możliwość ustawiania przebiegu do przeglądu serwisowego
31) Funkcje odczytu parametrów na oscyloskopach
32) Możliwość wprowadzania korekt w zależności od temperatury LPG na listwie wtryskiwaczy LPG ( opcje ukryte na hasło)
33) Możliwość stosowania wolniejszych listew wtryskowych LPG przy krótkich czasach wtrysku benzyny
34) Lista marek i modeli samochodów z parametrami OBD po szynie CAN.
35) Podpowiedzi i opis działania funkcji systemu w momencie przytrzymania kursora myszki na danej funkcji.
- zakres temperatury pracy  - (-40÷120°C)
- diagnostyka - EOBD
- protokół - CAN 2.0
- napięcie robocze - 6.5V÷18V
- mikroprocesorowy przełącznik - diody wskazujace poziom gazu w zbiorniku
- wymiary przełącznika - 22mm x 26mm
- waga - 2.2 kg

W zestawie:
1, Sterownik Agis P12 do 6 cylindrów
(E8)67R04020 - 1 sztuka
2. Wiązka sterownika - 1 sztuka
3. Mapsensor / czujnik cisnienia / podciśnienia - 1 sztuka
4. Czujnik temperatury reduktora  - 1 sztuka
5. Czujnik temperatury gazu - 1 sztuka
6. Przełącznik z pełnym wskazaniem poziomu gazu - 1 sztuka
7. Sensor pełnego wskazania - 1 sztuka

Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom  hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto  - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy  taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym


Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.

Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę.


Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl


Konto do wplat / złoty polski: 
ING BANK SLASKI - 10 1050 1461 1000 0090 7275 1283

Konto do wpłat / Euro:
Euro account:
ING BANK SLASKI
BIC/SWIFT:  INGBPLPW  
IBAN  -  PL 21 1050 1461 1000 0090 7275 0988

 

Posiadamy uprawnienia do montażu i kontroli samochodowych instalacji gazowych nadane nam przez Ministerstwo Infrastruktury.
Wydajemy Wyciągi ze Świadectwa Homologacji dla warsztatów montujących instalacje gazowe.
Sprzedajemy części oryginalne z homologacją dla Stacji Kontroli Pojazdów.
Jeśli są to tańsze zamienniki to wyrażnie o tym informujemy w opisie towaru!
Nie komplikujemy sprzedazy! - każdy klient ma prawo grymasić, to są jego pieniadze.
Zakupy w sklepie internetowym nie wymagają logowania się i są bardzo proste.
Wystarczy wpisać żadana ilość towaru, kliknac na koszyk i wypełnić pole z adresem do wysyłki.
Adres email nie jest konieczny, a jesli jest podany to wysylamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Wszystkie zakupione u nas towary do łącznej wagi 30 kilogramów pakujemy w jedną paczke (nie dotyczy zbiorników, które sa osobnymi paczkami)
Wszystkie towary solidnie pakujemy.
 
Przesyłka może ważyć maksymalnie 30kg. W przypadku przekroczenia tej wagi koszt transportu ulega zmianie i obowiązuje zgodnie z cennikiem kuriera.
Wybor kosztów wysylki jest widoczny podczas skladania zamówienia po przejściu do formularza wysylki.
Wszystkie dane do przelewu i numer konta sa widoczne przy każdym opisie towaru jak również wysylane automatycznym e-mailem bezpośrednio po złozeniu zamowienia

Z uwagi na pracę sklepu w trybie ciągłym, pomiędzy dostawami towarów moga wystąpic chwilowe braki jakiegoś towaru na magazynie. W takim przypadku klient zostanie powiadomiony o najbliższym mozliwym tarminie realizacji jego zamowienia lub braku możliwosci jego realizacji. Klient ma prawo odstapić od realizacji zamowienia w każdej chwili do momentu wysylki towaru. W tym celu wystarczy wysłac email lub zadzwonic pod nr 41 2514419 lub 41 2528040 i odwolac realizacje zamowienia.


Szczegołowa informacja jak zamawiać kliknij :
http://www.drypa.pl/menu177_JAK_ZAMAWIAC.html
Opinie o nas: 
http://www.drypa.pl/index.php?p=pokaz_opinie&sName=OPINIE%20O%20FIRMIE
Pomoc przy rejestracji kliknij:
http://www.drypa.pl/menu93_JAK_SIE_ZAREJESTROWAC.
Wysylka i zwroty:
http://www.drypa.pl/menu17_WYSYLKA_I_ZWROTY.html

Warunki gwarancji:
określają aktualnie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego
Regulamin sklepu:
 
http://www.drypa.pl/menu15_REGULAMIN.html
Lista warsztatow uprawnionych do montażu lpg / cng i serwisu instalacji gazowych - zakladka "Warsztaty"
http://www.drypa.pl/index.php?p=wykaz_warsztaty&sName=WARSZTATY
Programy / schematy montażowe - zakładka "Pliki"
http://www.pliki.drypa.pl/index.php?1=1&sName=PLIKI

Uwaga!!!!
NIE! dobieramy części do konkretnych modeli pojazdów, tym zajmuje się mechanik który to będzie montował. Tylko ten mechanik wie jakie rodzaje instalacji  może i umie zamontowac.



WTRYSKI AGIS - Agis P12/P13 -  - Wtrysk Agis P12/6 cylindrów-elektronika