Zestaw sekwencyjny ESGI 2 - 4 cylindry (wtryskiwacze typu Hana 2001, reduktor AC R01-150)
Homologacja:
(E8)67R01 4624
(E8)110R-00 4625
ESGI200601014
Producent:
Polska / Italy
Przeznaczenie / zalecenia:
Estetyczna aluminiowa obudowa centrali spełnia wymagania stawiane elementom elektroniki samochodowej. Centrala posiada dużą odporność na zakłócenia elektromagnetyczne oraz odporność na zawilgocenia i podwyższoną temperaturę. Bez względu na wersję 4 -6 czy 8 cylindrów ma te same wymiary i to samo hermetyczne złącze. Podzespoły elektroniczne centrali wraz z bardzo szybkim procesorem spełniają najwyższe normy jakościowe.
System ESGI -2 to najnowsze rozwiązanie techniczne, w którym jedna centrala sterująca obsługuje instalacje gazowe stosowane w pojazdach z silnikami od 3 do 8 cylindrów. Zastosowane elementy elektroniczne są najwyższej jakości a procesor ATmega 128 gwarantuje bardzo szybką reakcję na zmiany odczytywanych sygnałów. Nowoczesne rozwiązania pozwoliły uzyskać dla centrali homologacje zarówno LPG jak i CNG.Poziom techniczny sytemu docelowo przewiduje współpracę z EOBD pojazdu, co pozwoli na ustalanie i kasowanie ewentualnych błędów ECU benzyny.
Centrala sterująca ESGI – 2 swobodnie obsługuje nowoczesne systemy sekwencyjnego wtrysku benzyny. Spełnia te same normy emisji spalin z jakimi ma do czynienia w przypadku zasilania benzynowego nowoczesnych pojazdów. Elektronika systemu bez problemu współpracuje z układami zasilania starszej generacji /półsekwencja i fullgrupa/. Podstawę perfekcyjnej pracy stanowią informacje z ECU pojazdu o czasie wtrysku wtryskiwaczy benzynowych. Pozostałe sygnały, w tym informacje o napięciu sondy lambda, mają charakter uzupełniający.
Idea ESGI–2 uwzględnia potrzeby rynku oraz wieloletnie przyzwyczajenia warsztatów montujących instalacje gazowe. W kompletacji systemu możliwe jest wykorzystanie reduktorów jednostopniowych różnych producentów /pod warunkiem ich potwierdzonej jakości/. Możliwe jest stosowanie listew – RAIL wykorzystujących wtryskiwacze o różnej charakterystyce pracy.
System ESGI – 2 doskonale współpracuje z popularnymi wielozaworami wyposażonymi w sensory poziomu gazu 0 – 90 Ohm. System ESGI-2 uzyskał wiele pozytywnych opinii z profesjonalnych jednostek badawczych między innymi z Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie oraz Centrum Badawczego Fiata w Bielsku Białej. Proces produkcji i sprzedaży oparty jest o system kontroli jakości ISO potwierdzony certyfikatem TUV. Najważniejszym atutem systemu jest jednak uzyskanie homologacji
na zgodność z Regulaminem 115 ONZ, co otwiera drogę dla tego produktu na rynki zagraniczne a w najbliższej przyszłości będzie obowiązującą normą także w Polsce.
Dane techniczne:
- zasilanie 12V
- procesor - ATMEGA128 / pamięć 132KB
- sygnał RPM - 5V lub 12V
- impulsy - cewka 1-cyl. lub 2-cyl. 3-cyl. 4 cyl.
- rodzaj silnika - standart lub turbo
- dodatkowo - wtryskiwacze ze sterowaniem dodatnim lub full grup
- wybór wtryskiwaczy - 1ohm, 2ohm, 3ohm, Matrix, BRC, Keihin,OMVL,
- wybór czujnika temperatury - 22kohm, 4,7kohm, 10kohm
- wybór języka - Ceski, Deutsch, English, Polski, Russian, Turkish, Thai
- autoadaptacja - przycisk start / stop
- mapa - korekta mapy
- wizualizacja błędów - błędy zapamiętane, błędy aktualne, reset błędów
- diagnoskop - czas wtrysku gazu / benzyny, ciśnienie / podciśnienie,
- wybór sensora rezerwy przy zbiorniku - 0÷90, 90÷0 ohm
- wskazanie rezerwy - 4 diodowe do wielozaworu z wyjściem rurek miedzianych na prawą stronę (torus lub cylinder)
- przełączanie na benzyne - przy minimalnych obrotach(np.przerwa w pracy układu zapłonowego)
- przełączanie na benzyne - przy spadku ciśnienia gazu (np. brak gazu w zbiorniku)
- przełączanie na benzyne - przy spadku temperatury poniżej określonego poziomu(np. wyciek płynu chłodzącego)
- przełączanie na gaz - przy określonych obrotach silnika (zalecane 800 obr/min)
- przełączanie na gaz - po osiągnięciu tamperatury reduktora (regulacja 20÷90°C)
- czas przełączania - regulowany maksymalnie do 60 sekund
- wybór pracy - dowolnie dla każdego cylindra na gazie lub benzynie (np trzy na gazie i jeden na benzynie)
- przełączanie na gaz - możliwe ustawienie sekwencyjne dla każdego cylindra max. 2550ms
- czytelny panel diagnostyczny- wskazania czasu wtrysku osobno dla benzyny i gazu
- diagnostyka - poprzez interfejs z wejściem na RS232 lub USB
- program ESGI - zakładka PLIKI na stronie głównej megapolu
W zestawie:
1. Sterownik ESGI II (E8)67R01 4624 (E8)110R-00 4625 4/cylindry - 1 sztuka
2. Okablowanie / wiązka emulatora - 1 komplet
3. Reduktor AC R01-150 (E8) 67R 014619 -1 sztuka
4. Wtryskiwacz Hana H2001 - 4 x 1 sztuka
5. Czujnik cisnienia / mapsensor - 1 sztuka
6. Przełącznik diodowy / panel sterowania z pełnym wskazaniem gazu- 1 sztuka
7. Czujnik temperatury reduktora - 1 sztuka
8. Czujnik temperatury gazu - 1 sztuka
9. Sensor rezerwy - 1 sztuka
10. Buzzer - 1 sztuka
11. Zespół filtra gazu - 1 sztuka
12. Trójnik podcisnienia - 1 sztuka
13. Drobne akcesoria montażowe - 1 komplet
14. Oprogramowanie - zakładka Pliki na stronie głównej Megapolu
15. Schemat podłączenia - 1 sztuka
16. Karta gwarancyjna - 1 sztuka
17, Rozdzielacz gazu na 4 cylindry - 1 sztuka
Wtryskiwacze HANA H2001 do zestawu kompletujemy w dowolnym typie/kolorze (niebieski,zielony,czerwony,czarny). Podczas składania zamówienia należy wpisać w polu "dodatkowe informacje" wybrany kolor / typ zamawianych wtryskiwaczy.
Dobór typu wtryskiwaczy HANA H2001 w zależności od mocy silnika:
|
A+ niebieski |
A zielony |
B czerwony |
C czarny |
Wydajność KM / na 1 cylinder przy ciśnieniu 0.8 bar
(przy maksymalnym obciążeniu) |
40 KM |
33 KM |
26 KM |
20 KM |
Wydajność KM / na 1 cylinder przy ciśnieniu 1.0 bar
(przy maksymalnym obciążeniu) |
50 KM |
42 KM |
32 KM |
25 KM |
Wydajność KM / na 1 cylinder przy ciśnieniu 1.2 bar
(przy maksymalnym obciążeniu)
|
60 KM |
50 KM |
39 KM |
30 KM |
Dla silnika 4-cylindrowego o mocy: |
160 ~ 240 KM |
132 ~ 200 KM |
104 ~ 156 KM |
80 ~ 120 KM |
Dla silnika 6-cylindrowego o mocy: |
240 ~ 360 KM |
198 ~ 300 KM |
156 ~ 234 KM |
120 ~ 180 KM |
Dla silnika 8-cylindrowego o mocy: |
320 ~ 480 KM |
264 ~ 400 KM |
208 ~ 312 KM |
160 KM ~ 240 KM |
|
|
|
|
|
Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym
Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.
Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę
Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl
Konto do wplat / złoty polski:
ING BANK SLASKI - 10 1050 1461 1000 0090 7275 1283
Konto do wpłat / Euro:
Euro account: ING BANK SLASKI
BIC/SWIFT: INGBPLPW
IBAN - PL 21 1050 1461 1000 0090 7275 0988
Posiadamy uprawnienia do montażu i kontroli samochodowych instalacji gazowych nadane nam przez Ministerstwo Infrastruktury.
Wydajemy Wyciągi ze Świadectwa Homologacji dla warsztatów montujących instalacje gazowe.
Sprzedajemy części oryginalne z homologacją dla Stacji Kontroli Pojazdów.
Jeśli są to tańsze zamienniki to wyrażnie o tym informujemy w opisie towaru!
Nie komplikujemy sprzedazy! - każdy klient ma prawo grymasić, to są jego pieniadze.
Zakupy w sklepie internetowym nie wymagają logowania się i są bardzo proste.
Wystarczy wpisać żadana ilość towaru, kliknac na koszyk i wypełnić pole z adresem do wysyłki.
Adres email nie jest konieczny, a jesli jest podany to wysylamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
Wszystkie zakupione u nas towary do łącznej wagi 30 kilogramów pakujemy w jedną paczke (nie dotyczy zbiorników, które sa osobnymi paczkami)
Wszystkie towary solidnie pakujemy.
Przesyłka może ważyć maksymalnie 30kg. W przypadku przekroczenia tej wagi koszt transportu ulega zmianie i obowiązuje zgodnie z cennikiem kuriera.
Uwaga!!!!
NIE! dobieramy części do konkretnych modeli pojazdów, tym zajmuje się mechanik który to będzie montował. Tylko ten mechanik wie jakie rodzaje instalacji może i umie zamontowac.