(ID:5211)
WTRYSKI KME - KME NEVO Plus 8 cyl -
2.Wtrysk NEVO Plus/KME Gold/ Hana 8x1cyl.


WTRYSKI KME - KME NEVO Plus 8 cyl -  - 2.Wtrysk NEVO Plus/KME Gold/ Hana 8x1cyl.
Chwilowo niedostepny

Cena detaliczna: 1585 Zloty
NIZSZE CENY juz od 2 sztuk

Przy 10 sztukach, cena 1 sztuki wynosi 1575 PLN brutto

Przy 5 sztukach, cena 1 sztuki wynosi 1580 PLN brutto

Cena: 1585 zloty
BRUTTO
Cena: 338.04 euro
WAGA (1szt):
5 kG

Wtrysk KME NEVO Plus / KME Gold / Hana 8 x 1 cyl.

Homologacja sterownika:
(E8)67R-013787
(E8110R-004297



Producent:
KME Polska

Zastosowanie / zalecenia:
Samochodowe instalacje gazowe. Sekwencyjny wtrysk gazu.
Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu LPG/CNG w fazie lotnej zaprojektowany do zastosowania w samochodach posiadających zaawansowane systemy diagnozy układu zasilania benzyną (OBD2, EOBD) - z katalizatorem i sondami lambda. Zachowuje normy emisji spalin (również EURO5).
Zestaw NEVO może zostać zaadoptowany do wszystkich silników z wielopunktowym wtryskiem paliwa zarówno sekwencyjnych jak i półsekwencyjnych, czy fullgroup. 
Zastosowanie bardzo szybkiego,  mikrokontrolera, pełniącego funkcję procesora sygnałowego i inteligentnego sterownika stopni wyjściowych wtryskiwaczy gazowych, pozwoliło na precyzyjne i błyskawiczne sterowanie mieszanką gazowo-powietrzną, w tym samym momencie, w którym sterownik benzynowy wtryskiwałby etylinę dla bieżącego cylindra.
Poprzez bardzo precyzyjne i błyskawiczne dozowanie gazu nie ma zauważalnej różnicy pomiędzy zasilaniem gazowym i benzynowym podczas eksploatacji samochodu. Nie ma straty mocy ani różnicy w elastyczności pojazdu. Przyśpieszenie na zasilaniu gazowym jest takie, jak na benzynie. 
Zasada działania systemu KME oparta jest na pracy wtrysku benzyny - oddzielnie i niezależnie dla każdego kanału. W każdym momencie pracy systemu wykorzystywana jest strategia podawania paliwa sterownika benzynowego. Wtryskiwacze gazowe są kontrolowane za pomocą sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi, które są wynikiem reakcji kontrolera wtrysku benzyny na aktualne zapotrzebowanie energetyczne silnika. Zapewnia to błyskawiczną reakcję na zmianę warunków zewnętrznych. 
Z systemem sekwencyjnego wtrysku gazu LPG / CNG KME samochód zachowuje normy emisji spalin oraz spełnia warunki OBD II/EOBD bez dodatkowych emulatorów. 
Rozprężony gaz podawany jest bezpośrednio przed zawory – tak jak w układach benzynowych, co eliminuje możliwość wybuchów (spowodowanych gromadzeniem się gazu w dużej objętości kolektora ssącego). 
Wszystkie funkcje diagnozowania i zarządzania silnikiem pozostają niezmienione.
Sterownik wtrysku gazu Nevo posiada innowacyjny, wprowadzony przez firmę KME, algorytm kalibracji samochodu w teście drogowym, przez zbieranie punktów pracy samochodu na benzynie i na gazie, co umożliwia dobranie mapy gazowej identycznej z benzynową. Wcześniej możliwe było to tylko w długotrwałych testach z wykorzystaniem hamowni podwoziowej. 
Sterownik posiada wbudowany mechanizm samodiagnozy i diagnostyki systemu gazowego. 
Niewielkie rozmiary obudowy oraz wygodne umiejscowienie uchwytu mocującego ułatwiają montaż pod maską samochodu. W przypadku braku gazu w zbiorniku następuje automatyczne przejście na benzynę sygnalizowane dźwiękiem. 
Użytkownik samochodu steruje przełączaniem benzyna/gaz oraz śledzi wskazania czujnika ilości gazu w zbiorniku za pomocą miniaturowego panelu sterowania. Na podstawie ustalonego przez sterownik benzynowy czasu wtrysku benzyny oraz bieżących odczytów parametrów z czujników (m.in. temperatury, ciśnienia) NEVO określa odpowiednie czasy wtrysku gazu oraz steruje zaworami gazowymi.
Za pomocą oprogramowania dla komputera PC można dokonać automatycznej kalibracji systemu w celu dopasowania go do danego samochodu. Instalator ma również do dyspozycji możliwość ręcznego skorygowania wielu parametrów oraz śledzenia bieżących wskazań.



Dane techniczne:
Dostępne funkcje głównego menu
- język - polski / angielski / litewski / rosyjski / czeski / niemiecki / włoski
- czytelny schemat wiązki przewodów - opisane na schemacie wyjścia pinów w kostce- diagnostyka - poprzez interfejs z wejsciem na RS232 lub USB
- autokalibracja / modelowanie / mapa / rejestrator / kody błędów
- diagnostyka - wizualizacja błedów
- błędy zapamiętane, błędy aktualne, reset błędów- czytelny panel diagnostyczny / odczyty/
- czas wtrysku benzyny i gazu, obroty silnika, temperatura reduktora i gazu, podcisnienie, cisnienie, napiecie zasilania
Poziom 1:
Start, Diagnostyka, Instalacja, Rejestrator, Wejscie / Wyjscie, Odczyty,
Poziom 2:
Zapisz, Odczytaj, Standart, Auto-Zapis, Auto-Setup(F6), Podstawowa(F7), Zaawansowana(F8), Model(F9), Mapa(F10), Korekty(F11), Kasuj mape benzyny, Kasuj mape gazu, Ustaw model
Auto-Setup(F6):
Wybór paliwa - LPG / CNG
Wtryskiwacze gazowe - Reg, Hana, Rail (IG1, IG2 - 1ohm, 2ohm, 3ohm) oraz inne o podobnych opornościach cewek
Turbo, Hami, Valvetronic(+PPO)
Auto-Konfiguracja, Autokalibracja,
Przesuniecie - w (ms), wszystkie cylindry jednoczesnie, Mazda,
Konfiguracja podstawowa (F7)
Zasilanie - 10Volt - 16Volt
Typ układu zapłonowego  - sekwencyjny, półsekwencyjny, fullgroup, inny
Zródło impulsów obrotów - przewód niepodłączony, sygnał obrotów, wtryskiwacze benzynowe
Układ zapłonowy - 1 cewka na 1 cylinder, DIS - podwójna cewka, obrotomierz, obrotomierz 2
Cisnienie robocze - od 0.7 do 2.0 bar
Wybór czujnika temperatury reduktora - 4.7kohm, 2.2kohm, 10kohm
Czujnik cisnienia - PS-CCT4-D
Przełączenie na gaz - od 20, 30 , 35, 40, 45, 50 stopni Celsjusza
Obroty przełączenia: 400, 450, 500,.....do 2000 obr/min
Opóznienie przełączania - 0, 10,20, 30, 40, 50....... do 240 sekund
Otwórz zawory wcześniej - 1, 2, 3, 4...........do 30 sekund
Przełączanie cylindrów - 0.5, 0.6, 0.7, 0.8......do 5 sekund
Nakładanie faz benzyna-gaz: wyłączone, 1,2,3,4....do 10 cykli (2,3..do 8ms)
Rozgrzewanie wtryskiwaczy gazowych: wyłączone, włącz gdy Tred mniej niż 0,
włącz gdy Tred mniej niż 5, włącz gdy Tred mniej niż 10 stopni C
Przełączanie na benzyn:
Gdy ciśnienie mniejsze niż: 0.4, 0.5, 0.6, 0.7, 0.8, 0.9, 1.1 bar
Opóźnienie cisnienia: 0.4, 0.5, 0.6, 0.7, 0.8......do 5 sekund
Sekwencyjne przełączanie cylindra: wyłączone, 0.1, 0.2, 0.3, 0.4.......do 5 sekund
Opcje silnika: dotrysk benzyny 1.1, 1.2, 1.3 1.4, .......do 2.6 ms
Wtryskiwacze benzynowe sterowane plusem, Turbo, Hemi, Valvetronic(+PPO)

Konfiguracja zaawansowana (F8)
Korekta przyspieszenia - plus 20%, minus 20%, agresywność - plus, minus
Dodawanie benzyny: obroty silnika wyłączone, 1000, 2000,..do 8000obr na min
Czas wtrysku benzyny: 7, 8, 9, 10, .......do 25 ms
Dotrysk benzyny: 2, 3, 4, 5, .......do 10 ms (wzbogacanie - (plus, minus)
Cut- off: upuszczanie cisnienia: wyłączone, 2,2.1, 2.2....do 3 bar
Wtrysk wzbogacania: wyłaczone, 1, 2, 3, 4,......10 ms
Dla RPM: 1000, 1100, 1200,......3500 obr/min
Sterowanie półsekwencyjne - tylko samochody bez OBD
Czas wtrysku gazu: minimalny - wyłączone, 2, 2.2, 2.4, 2.6,...do 5 ms
Zmiana kolejnosci wtrysków: przesunięcie o: wyłączone, 1, 2 cykli
Aktywuj strategię
Model(F9)
Kalibracja modelu - nachylenie %, przesunięcie ms, kalibracja biegu jałowego, aktywne, bieżąca wartość korekt, cisnienie, temperatura gazu, RPM, podcisnienie, adaptacja map, mapa korekt B1/B2
temperatura reduktora, OBD B1/B1
Mapa(F10)
Korekty na obroty wyłączone , włącz korekty RPM,
zbieranie w zakresie 1500 do 6000, dźwięki dla obrotów, dokładnośc zbierania map
adaptacja według map, aktywna , zresetuj adaptację, odczyty mapy benzyny z pliku
korekty Pcol włączone, włącz koprekty Pcol
Korekty(F11)
Korekty liniowe, Tgaz st od -10 do 80 stopni C. C, korekta % od -6% do 5%, wyłącz korekty Tgaz,
mapa korekt- włącz mapę korekt RPM do 500 do 6000, Tb od 0 do 22
Bank 1(Wtr 1,2,3,4,5,6), Bank 2
- program KME - zakładka PLIKI na stronie głównej megapolu lub na stronie producenta

 W zestawie:
1. Sterownik KME NEVO PLus (E8)67R-013787 8 cylindrów - 1 sztuka
2. Okablowanie / wiązka emulatora - 1 komplet
3. Reduktor KME Gold (E8)67R-013949  - 1 sztuka
4. Hana do pojedyńczego montażu - 8 szt
5. Rozdzielacz 4 cyl. - 2 szt.

6. Czujnik cisnienia /  mapsensor  (E8)67R013971 - 1 sztuka
7. Mikroprocesorowy przełącznik diodowy / panel sterowania z pełnym wskazaniem gazu- 1 sztuka
8. Czujnik temperatury reduktora - 1 sztuka
9. Czujnik temperatury gazu w mapsensorze- 1 sztuka
10. Sensor rezerwy  - 1 sztuka
11. Zespół filtra gazu - 1 sztuka
12. Trójnik podcisnienia - 1 sztuka
13. Drobne akcesoria montażowe - 1 komplet
14. Karta gwarancyjna - 1 sztuka

Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom  hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto  - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy  taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym


Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.
Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę


Megapol
owiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl


Konto do wplat / zoty polski: 
ING BANK SLASKI - 10 1050 1461 1000 0090 7275 1283

Konto do wpat / Euro:
Euro account:
ING BANK SLASKI
BIC/SWIFT:  INGBPLPW  
IBAN  -  PL 21 1050 1461 1000 0090 7275 0988

 

Posiadamy uprawnienia do montau i kontroli samochodowych instalacji gazowych nadane nam przez Ministerstwo Infrastruktury.
Wydajemy Wycigi ze wiadectwa Homologacji dla warsztatów montujcych instalacje gazowe.
Sprzedajemy czci oryginalne z homologacj dla Stacji Kontroli Pojazdów.
Jeli s to tasze zamienniki to wyranie o tym informujemy w opisie towaru!
Nie komplikujemy sprzedazy! - kady klient ma prawo grymasi, to s jego pieniadze.
Zakupy w sklepie internetowym nie wymagaj logowania si i s bardzo proste.
Wystarczy wpisa adana ilo towaru, kliknac na koszyk i wypeni pole z adresem do wysyki.
Adres email nie jest konieczny, a jesli jest podany to wysylamy potwierdzenie przyjcia zamówienia do realizacji.

Wszystkie zakupione u nas towary do cznej wagi 30 kilogramów pakujemy w jedn paczke (nie dotyczy zbiorników, które sa osobnymi paczkami)
Wszystkie towary solidnie pakujemy.
 
Przesyka moe way maksymalnie 30kg. W przypadku przekroczenia tej wagi koszt transportu ulega zmianie i obowizuje zgodnie z cennikiem kuriera.
Wybor kosztów wysylki jest widoczny podczas skladania zamówienia po przejciu do formularza wysylki.
Wszystkie dane do przelewu i numer konta sa widoczne przy kadym opisie towaru jak równie wysylane automatycznym e-mailem bezporednio po zozeniu zamowienia

Z uwagi na prac sklepu w trybie cigym, pomidzy dostawami towarów moga wystpic chwilowe braki jakiego towaru na magazynie. W takim przypadku klient zostanie powiadomiony o najbliszym mozliwym tarminie realizacji jego zamowienia lub braku moliwosci jego realizacji. Klient ma prawo odstapi od realizacji zamowienia w kadej chwili do momentu wysylki towaru. W tym celu wystarczy wysac email lub zadzwonic pod nr 41 2514419 lub 41 2528040 i odwolac realizacje zamowienia.


Szczegoowa informacja jak zamawia kliknij :
http://www.drypa.pl/menu177_JAK_ZAMAWIAC.html
Opinie o nas: 
http://www.drypa.pl/index.php?p=pokaz_opinie&sName=OPINIE%20O%20FIRMIE
Pomoc przy rejestracji kliknij:
http://www.drypa.pl/menu93_JAK_SIE_ZAREJESTROWAC.
Wysylka i zwroty:
http://www.drypa.pl/menu17_WYSYLKA_I_ZWROTY.html

Warunki gwarancji:
okrelaj aktualnie obowizujce przepisy Kodeksu Cywilnego
Regulamin sklepu:
 
http://www.drypa.pl/menu15_REGULAMIN.html
Lista warsztatow uprawnionych do montau lpg / cng i serwisu instalacji gazowych - zakladka "Warsztaty"
http://www.drypa.pl/index.php?p=wykaz_warsztaty&sName=WARSZTATY
Programy / schematy montaowe - zakadka "Pliki"
http://www.pliki.drypa.pl/index.php?1=1&sName=PLIKI

Uwaga!!!!
NIE! dobieramy czci do konkretnych modeli pojazdów, tym zajmuje si mechanik który to bdzie montowa. Tylko ten mechanik wie jakie rodzaje instalacji  moe i umie zamontowac.



WTRYSKI KME - KME NEVO Plus 8 cyl -  - 2.Wtrysk NEVO Plus/KME Gold/ Hana 8x1cyl.