?>
|
Reduktory POLIAUTO (nadciśnieniowe) są najczęściej wykorzystywane w samochodach wyposażonych we wtrysk sekwencyjny gazu typu VSI PRINS
Membrany reduktora nadciśnieniowego do sekwencji. Producent zaleca ich wymianę co ok 60000 ÷ 100000 kilometrów. Nierówna praca silnika, gaśnięcie, większe zużycie gazu to typowe objawy zużycia membran. Elementy metalowe teoretycznie nie zużywaja się. Osoba nie zajmujaca sie zawodowo regeneracją reduktorów w zasadzie powinna ograniczyc się do wymiany świec zapłonowych, przewodów wysokiego napięcia, cewki zapłonowej i to w bardzo wielu przypadkach jest wystarczające. Bezwzględnie nalezy wyeliminować przebicia iskry zapłonowej. Kompleksowa regeneracja reduktora wymaga oczyszczenia reduktora z mazi, kondensatu zalegajacego w kanałach, wymianie membran i regulacji cisnienia. Podstawową zasadą poprawnej i długotrwałej pracy reduktora jest prawidłowe dogrzanie reduktora. Praca reduktora w niskiej temperaturze - poniżej 40°C, powoduje wytrącanie się z gazu gęstej oleistej mazi (kondensatu) oraz zwięszone zużycie membran. Problem zabrudzania się reduktora, który występuje szczególnie w okresie zimowym znika najczęściej po podniesieniu temperatury przełączania na gaz powyżej 40°C. Trwałość membran zależy również od jakości gazu, jesli trafimy na gaz mocno (żrący) np. z dolnej części zbiornika na stacji paliw lub niewiadomego składu i pochodzenia to okres ten może ulec skróceniu. Reduktor do wtrysku sekwencyjnego ma za zadanie podgrzac gaz, odparowac go do fazy lotnej i zredukowac ciśnienie. Jeśli reduktor reaguje na regulację ciśnienia to teoretycznie jest sprawny i w wielu przypadkach wystarczy wyskrobanie i przemycie preparatem czyszczącym silnie zabrudzonych powierzchnii. Można stosować preparat do czyszczenia przepustnic który rozpuszcza zalegający kondensat. Dla reduktora i wtryskiwaczy gazu najbardziej korzystna jest praca przy jak najmniejszym ciśnieniu od 0.8 do1.2 bar. Zbyt duże cisnienie np. 2 bar może powodowac blokowanie się niektórych typów wtryskiwaczy oraz zwiększone zużycie membran. Im niższe ciśnienie przy którym silnik pracuje poprawnie tym lepiej dla reduktora i wtryskiwaczy. Zadziwiającym faktem jest to iż takie same reduktory użytkowane w pewnych krajach nie brudza się a użytkowane w innym kraju brudzą sie nagminnie. Życzymy powodzenia podczas regeneracji i czystego gazu w czasie eksploatacji urządzenia.
Dane techniczne:
materiał - guma odporna na działanie lpg
średnica reduktora - 125mm
1. Membrany reduktora Prins VSI / Poliauto - 1 komplet
Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym
Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.
Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę
Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl